سلام برای ساک خودمون حوله هم باید برداریم؟

۴ پاسخ

اگه طبیعی باشی برا احتیاط یدونه بزار تو ساک منم یدونه خریدم مخصوص فقط برا بیمارستان چون بعدش فک نکنم دلم بکشه استفاده کنم

اگه سزارینی که سه روز بعد باید حموم کنی

نه نیاز نیست روز بعد از مرخصی باید دوش گرفت

اگه طبیعی هستی اره گلم

سوال های مرتبط

مامان دونه انار🤍نورا مامان دونه انار🤍نورا ۹ ماهگی