۲۱ پاسخ

سلام عزیزم گفتید رحمتون دوشاخ بود میشه بگید پیس کدوم دکتر رفتید

مبارکع گلم

مبارک عزیزم به سلامتی گلم
بیا توضیح بده چطوری بودی سخت بود برات

زیرسایه پدرومادر بزرگ بشه نامدار باشه انشاالله ❤️😘🤲
طبیعی بودی؟ کدوم بیمارستان عزیزم؟

بسلامتی مبارکه

مبارک عزیزم
کدوم بیمارستان بودی هزینش و میگی لطفا

عه کی زابمان کردی..بارحم دوشاخ سختت نبودطبیعی

به سلامتی و مبارکی

مبارکه عزیزم😘😘

مبارک باشه عزیزم😘

عزیزم قبلش چکار کردی ک دردت گرفت

عزیزممم بسلامتی باشه

به سلامتی و دل خوش عزیزم چشم بد دور ازتون 😍

بسلامتی قدمش پر از خیر و برکت باشه واستون

منم تو همین روزا زایمان میکنم،خیلی میترسم میشه از زایمان طبیعی برام بگی🥲

مبارکه گلم🫀♥️

ای جانم مبارکهههه😍🥹

مبارکه عزیزم🥹🩷

عکس نی نی بده 😻

ای جانممم🥰🥰🥰

مباركه عزيزم🩷

سوال های مرتبط

مامان ملیسا و پناه مامان ملیسا و پناه ۱۳ ماهگی
مامان نیل کوچولو مامان نیل کوچولو ۲ ماهگی
مامان آرازوتودلیم مامان آرازوتودلیم هفته بیست‌وپنجم بارداری