خیر دخترم ۳ سال خورد
زیادیش بله.
والا دختر من تا دو سالگی خورد نه فکش جلوعه نه دندوناش ، تازه دندوناش خیلی ردیف و قشنگن
بنظر من ربطی نداره من پستونک نخوردم بچه بودم ولی دندونام نیاز به ارتودنسی داره😂
من اصلا پستونک نخوردم ولی خواهرم خیلی شدید پستونکی بوده الان فک اون از مال من خیلی خوشگلتره
حتی دندوناشم خوش فرم و ردیفه ولی من ارتودنسی کردم😂 به این چیزا نیست عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.