۵ پاسخ

خیر دخترم ۳ سال خورد

زیادیش بله.

والا دختر من تا دو سالگی خورد نه فکش جلوعه نه دندوناش ، تازه دندوناش خیلی ردیف و قشنگن

بنظر من ربطی نداره من پستونک نخوردم بچه بودم ولی دندونام نیاز به ارتودنسی داره😂

من اصلا پستونک نخوردم ولی خواهرم خیلی شدید پستونکی بوده الان فک اون از مال من خیلی خوشگلتره
حتی دندوناشم خوش فرم و ردیفه ولی من ارتودنسی کردم😂 به این چیزا نیست عزیزم

سوال های مرتبط