بخاطر اینکه بچه تو هفته شما اومده بالا و فشار رو قفسه سینه زیاد شده و ممکنه حتی تنگی نفس هم بگیری
من نمیدونم الان بچم چه حالتی هست تو انومالی سفالیک بود
ولی منم همین درد رو دارم
من از وقتی که چرخید به این قسمتم گاهی فشار میاد . شاید چرخیده باشه . چون من هفته ۳۶ چک کردم
ربطی ب حالت بچه نداره منم دخترم سفالیکه ولی واقعا بعضی وفت ها نفس نمیتونم بکشم اب میخورم درد میگیره بخاطر اینه ک جای قفسه سینه اینا داره بهشون فشار میاد درد میگیره اوف میدونم چ دردی و میگی خیلی بده
مال منم همینه ازدرد نمیتونم دراز بکشم
فرق سفالیک و بریچ رو میشه بگید
منم تا غذا میخورم درجا احساس میکنم سرشو میاره بالا
مال من سفالیکه ولی باز اینجام درد میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.