۴ پاسخ

ولی بنظر من البرز بهتره من سه پیش دکترم. نذاشت برم کمالی الانم. نمیزاره میگه خوب نیست در حالی که خودش اونجا کار میکنه من واقعا از البرز راضیم

هیچی عزیزم

۱۵ فکر نکنم بشه آخه اونجا دولتی دیگ.

اگه کمالی کرجو میگی تقریبا 15میشه

سوال های مرتبط