من قنداق میکنم هنوزم
تا ۶ ماهگی قنداق میکنم
ن بابااا بزار بچه راحت بخابه
عادت نمیکنه کمکم میگیریش وقتی که دیگه از دستاش نترسه
مثلا من از ۵ ماهگی دیگه فقط پاهاشو یه روز در میون ینداق میکنم کم کم کلن میگیرم اصن سخت نیست
منم اوایل فنداق کردن جدی نمیگرفتم ۱۵ روزگی دکتر گفت قنداق کن ۳ ماه و نیم بود کم کم قنداق گرفتم، هفته اول از خواب روزش حذف کردم هفته دوم از خواب شبش
چند شب اول هی بیدار میشد تا بغل میکردم و دست و پاهاش میگرفتم اروم میشد میخوابید ، چند شب سختی داره اما میگذره و عادت میکنه
صبوری میطلبه
هر چی بزرگتر بشه ترک دادنشون سختتره
من پسرمو تا۷ماهگی قنداق میکردم یه وقت میدیدم داره با قنداق میخزه دیگه خودش نخواست الانم دخترم قنداق میکنم راحت میخوابه
مشکل منم هست ب غلط کردن افتاد م
خب اگه دوسداره قنداق کن دیگه اشکالی نداره ک.بهترم میخوابه
من دخترمتحمل نمیکنه دستاش حتی زیر پتو باشه!اگه نه قنداق عالیه بچه تکون نمیخوره بیشتر میخوابه
فقط محکم نبندی
این مشکل منم هست عادتش دادم به قنداق نمی تونه بخوابه بدون قنداق
چرا میخای از قنداق بگیری قنداق که خیلی خوبه واسش من یکی از فامیلام بچش هنوز ۹ ماهشه قنداقش میکنه ولی حالا من تا ۶ ماه
من یک ده روز چند ساعت قنداق می کردم اما اصلا قنداق رو دوست نداشت پسرم زود باز می کردم دیگه نبستم
من یک بارم قنداقش نکردم
من اصلا قنداق نکردم
من اصلا قنداقنکردم
باچی قنداقش میکنی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.