۱۴ پاسخ

اخخخخخخخ دلم رفت برا شمال زیبا❤️😍🥺🌱

اخخخ رووحم نیاز داره بیام ۱ماه اینجا زندگی کنم

چقدر زیباست😍😍😍😍

چقددددد زیبا😍 خدا قوت ب خانمای روستایی

خیلی خیلی قشنگه بی نهایت دلم همچین جایی رو میخواد آرامشه واقعی اینجاست کاشکی من اینجا زندگی می‌کردم
عکس های بیشتری بذار عزیزم

ماهم گل گاوزبان داریم روستایی رحیم اباد تکاس گفتم شاید اون سمتی باشین ولی فک کنم این منظره سمت زیاز باشه

وااای بهشتتتت😍😍

چقدر اینجا رویایی اخههههه
خونه بهشته بخدا ♥️♥️😍😍

خدای من چقدزیباست😍😍😍😍😍

به به کجاییی هسی شما

یه تیکه از بهشته چقد دلم خواست این جا زندگی کنم 🥺

خوش بحال تون چه منظره ای من چقد عاشق شمالم خدایا کاش میشد میومدم اونجا واسه زندگی

وای خدا بهشته چه حال خوبی داره چه منظره ای چه نعمتی😍😍😍

واااااای خدای منم

باغ خودتونه؟

سوال های مرتبط

مامان مهیا مامان مهیا ۳ سالگی
مامان خانم خشگله❤️🧿 مامان خانم خشگله❤️🧿 هفته چهارم بارداری