۴ پاسخ

عزیزم‌ من توی یک پست توضیح داده بودم برات میزارم❤️

تصویر

چون ممکنه به لگن بچه فشار بیاد
و هم اینکه عادت کنه رو‌نوک پا راه بره

اگرم ضرر داشته که ماها هیچکدوم مشکل نداریم به نظرم یه مسئله شخصیه اگه بخوای استفاده کنی و خودت صلاح بدونی کاری به نظر هیچکس نداشته باش

والا دکتر به من گفت نه روروئک نه واکر هیچ کدوم
درحای که خودم خیلی دوس داشتم روروئک بگیرم

سوال های مرتبط

مامان دِلین😋🍓 مامان دِلین😋🍓 ۹ ماهگی