زردی رو۱۳ بچم کی مرخص میشه دستگاه بیمارستان

۳ پاسخ

پایین ۸شد میاد پسرمنم ۱۳بود پنجشنبه ظهر بستری شد جمعه موند شنبه ظهر مرخص شدیم

3/4 روز

باید بمونه تا بیاد پایین ۱۳ بالاست

سوال های مرتبط