۱۱ پاسخ

مبارک باشه چقدر شیک و دل نشین شده فضای اتاق😍😍

مبارک باشه😍😍تم و رنگ مدنظر من😍😍
حس میکنم ما مامانا ب سلیقه خودمون خرید میکنیم در نظر نمیگیریم بچه ممکنه رنگی پنگی دوس داشته باشه
من سر انتخاب رو تختی دیوونه شدم
هرچ ک دوس داشتم مینیمال و بزرگونه بود🥲

سلام سرویس خواب از ارومیه گرفتی؟
میشه هزینشم بگی چند شد؟

چقدر شیک شده اتاقش 🤗🥰

ماشالااا
چه اتاق خوشگلی.
دست مامان باباش درد نکنه

چقدر قشنگ شده. مبارک نینتون😚💐

مبارکه عزیزم باکس های اردک رو از کجا گرفتین؟

مبارکه عزیزم خیلی زیباست
عزیزم باکس و سبد لباسی رو کجا خریدی ؟

مبارکه 😍🌸

خیلی زیباست

به به 😍 مبارک نی نی باشه 🌸

سوال های مرتبط

مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری