۷ پاسخ

مامان لیام شما تو بارداری کیست مویی داشتی چیکار کردی؟

اگه خیلی شدید بود امپول ویتامین k بزن .قرص مفنامیک اسیدم بخور هر ۶ ساعت کم میشه

وای نگو خیلی شدیده؟ استرس گرفتم باوجود این همه بدبختیم فقط کم مونده اولین پریود بعد زایمانم هم وحشتناک باشه فقط همینو کم دارم

نه طبیعیه معمولا اولین پریود بعد زایمان زیاااده

منم اینجوری شدم ، اینقدر شدت داشت که کلا نمیتونستم لباس بپوشم فورا کثیف میشد ، طبیعی هست اولین قاعدگی بعد از زایمان خیلی شدت دارد

منم بعد چهلم یه ماه نشدم بعد شدید شدم فکر نکنم مشکلی باشه

تا سه روز طبیعیه بعد اون باید کم بشه

سوال های مرتبط