۱۱ پاسخ

واااای خداااا برو اسفند دود کن هزاااا ماشاالله چقد شیرینع بچت 😍😍😍😍

دختر منم همینه , شلوارش مث دختر منه😅😍

وا چ ایرادی داره همه بچه ها اینجورن

دختر منم همینجوره
دخترت دست میزنه؟؟

پسر منم اینطوریه

خوداااا گوگولی چ اخمی زده بهت
نگران نباش اکیه
رو بچه عیب نزار🥴🤨

اشکال نداره

دختر منم اینجوری میکنه عیب نداره😘

بگیر بخورش.

عادیه😑

دخترمنم جمع می‌کنه نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان رَســـتا  🌼 مامان رَســـتا 🌼 ۱ سالگی