۲ پاسخ

تا۶ماهگی شماره یک بده،من گیگوزمیدم یبوست نمیگیره

برا من خیلی خوب بود و وزن دهی عالی داشت

سوال های مرتبط

مامان ویهان 👶 مامان ویهان 👶 ۲ ماهگی
مامان علی مامان علی ۱۵ ماهگی