۳۱ پاسخ

زنموی من ۳۰ هفته دنیا آورد وزنش ۸۰۰ گرم بود ۲۵ روز بستری بودن اما الان ماشالا خیلی درشت و خوشگللللللل

انشالله که هرچه زودتر مرخص بشه برید خونه

شیر از سینه میخوره یا میدوشی براش؟

خودت خوبی؟ ایشالا دخترمون هم بزودی مرخص میشه 😍 خیلی بفکرت بودم ♥️

سلام
کجایی
نیستی
هر روز منتظر بودم بیای خبر از خودت و دخترت بدی
خوبین

من ۲۸ هفته زایمان کردم چهل روز بستری بود

بلخره ی خبر از خودت دادی خیلی نگرانت بودم
انشالله زودی مرخص شع نی نیت
یه عکس کامل ازش میزاری

دوقلو ۳۰ هفته شده بودن یکماه موندن
فقط ریه هاشه؟؟اگ فقط ریه باشه زود مرخص میشن
پسرمن ۳۳ هفته ۴ روز شد ریه هاش ۷۰ درصد تشکیل شده بود بخاطراون ۳۰ درصد ۱۰ شب کامل موند

عزیزم وزنش چقدر بود

من بچم ۳۲دنیا اومد ۱۰روز مونن بعد مرخص کردن یک هفته موندم خونه بعد باز مریض شد بردیم بیمارستان باز یک ماه بستری شد دوباره اومدیم خونه دوهفته بعد بازم مریض شد بازم بستری شد دوهفته الان یک ماهه خونم خداروشکر حالش خوبه من چون تو دی زایمان مردم هوا سرد بود زود سرما میخورد التن هوا خوبه فقط سختیش بیمارستانه نگران نباش

زیاد از نی نی و حالش بزار برامون خیلی تو فکرت بودم ک چیکار کردی نی نی سالمه ک خداروشکر سلامته

عزیزممم انشالله زود مرخص بشه برین خونه خداحفظش کنه برات

وای خداااااا 🥹🥹چقدر نازه
توکلت بخدا زودی میاد تو بغلت 🤗

انشاالله هر چه زود تر خوب خوب بشه عزیزم
وزن نی نی چقدره؟

خدا حفظش کنه
انشالله بسلامتی مرخص شه

وزنش چقدر بود به دنیا اومد؟

سلام عزیزم🥹خدا رو هزار مرتبه شکر،چند روز نیومده بودی نگرانت بودم...
ان شاالله با دخملی صحیح و سلامت میاید خونه😍

من بارداري قبليم ٣١ هفته كيسه ابم تركيد دخترم ٤ هفته دستگاه بود

الهی
انشالا سالم باشه
و به زودی باهم برین خونه
دکتر نگفت کی مرخص میشه ؟؟
بستگی به شرایطش داره انشالا زود خوب شه
وضعیتش چطوره تو این یازده روز بهتر از قبل بوده‌؟

۳۳هفته بودم
یک هفته

سلام عزیزم خوبی نی نی چطوره تو فکرت بودم ان شاالله سلامت باشید

گلم بچه من ۳۲ هفته ب دنیا اومد ۱۱ روز تو ان آی سیو بستری بود دو روزم تو بخش اطفال بستری بود بخاطر زردیش
من آمپول ریه نزده بودم بچم ریه اش تشکیل نشده بود تو چی آمپول ریه زدی؟

الهی بگردم🥰🥰🥰
انشاالله زودتر مرخص میشه عزیزم
اسمش چیه دختر ناز؟

ای خدااا چ کوچولوعه خدا حفظش کنه

این عکس نی نی خودته یا اینترنتیه

عزیزم
حالتون خوبه؟

چرا انقد زود ب دنیا اومد ؟

دختر دایی من ۲۷هفته به دنیا اومد بعد ۲۵روز مرخص شد

ای خدا 🥰 منم شروع ۳۵ هفته زایمان کردم زودتر از زمان خودش

ای ننه چ کوشولو😍🩵

آجی حالت خوبه؟
نینی‌چطوره؟؟؟
خیلی تو فکرت بودم

سوال های مرتبط