عزیزم درخواست میدی حسابم مسدود شد الکی🥲🌸
من فقط لووکسین میخورم عزیزم
منم فقط قرص میخورم
من فقط دو روز در هفته قرص میخورم
فقط لئو تیروکسین مصرف میکنم ... شاید اون ک شما میگید وخصوص کم کاری شدیده
فقط لووتیروکسین عزیزم
فقط قرص عزیزم
زیاد حساس نشو
من سومین نی نیمه با تیرویید شدید میارم خداراشکر همشون صحیح و سالم هستن
منم فقط قرص میخورم
من فقط قرص میخورم
برای شما چنده ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.