۹ پاسخ

عزیزم درخواست میدی حسابم مسدود شد الکی🥲🌸

من فقط لووکسین میخورم عزیزم

منم فقط قرص میخورم

من فقط دو روز در هفته قرص میخورم

فقط لئو تیروکسین مصرف میکنم ... شاید اون ک شما میگید وخصوص کم کاری شدیده

فقط لووتیروکسین عزیزم

فقط قرص عزیزم
زیاد حساس نشو
من سومین نی نیمه با تیرویید شدید میارم خداراشکر همشون صحیح و سالم هستن

منم فقط قرص میخورم

من فقط قرص میخورم
برای شما چنده ؟

سوال های مرتبط