کیا بچشون اسهاله چیکارمیکنید؟😭😭😭

۹ پاسخ

ساشه بایو مکتا بده بهش

ماش با برنج بپز بده بخوره قطره پدی لاکت هم خوبه

پودر سنجد دادم چندساعته درست شد

غذا برنج هویج مرغ بده فعلا هیچ غذای شلی نده
موز نرسیده بده
سیب رنده کن بزار سیاه شه بخوره
قطره پرو بیبی پویا از داروخونه بخر روزی پنج قطره بده
آب زیاد بده
پودر سنجد نوک قاشق چایی خوری بریز تو غذاش زیاااااد ندیا

موز نباید رسیده باشه
باید سبز باشه
با سیب بدون پوست
و سیب زمینی و هویج
یک ترکیب سنگ کننده😂

موز بده یکم نبات بریز تو فرنی ش

دختر من تا همین الان شکمش سفت کار نکرده. همیشه شل بوده
هیچی کنار اومدم باهاش
ی سری ساشه کیدی لاکت هم هست میگن خوبه

هر ۸ ساعت قطره کیدی لاکت بده ، از پدی لاکت خیلی قویتره

سیب وموز بده بخوره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مامان نیهان مامان مامان نیهان ۱ سالگی
مامان ... مامان ... ۱ سالگی
مامان تلگرامnljiji مامان تلگرامnljiji ۱ سالگی
مامان فندوق👶 مامان فندوق👶 ۱۳ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ سالگی
مامان لنا جونم🫀👸🏻👑⭐️ مامان لنا جونم🫀👸🏻👑⭐️ ۱ سالگی
مامان پرتقال و نینی مامان پرتقال و نینی ۵ ماهگی