این رامپرـــ
بستگی به وزن تولد و جثه بچت داره
من تا الان که دیگه نزدیک سه ماه میشه دارم صفر میپوشم
گاهی هم یک
من برا فسقلی سایز سه اندازشه .
فقط بستگی به وزن بچت داره .😍معلومنیس چطور بشه .😃
من پسرم بیست و پنج روزشه دیگه صفر براش خوب نیست میخام برم لباس سایز یک دودست دیگه براش بگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.