۵ پاسخ

این رامپرـــ

تصویر

بستگی به وزن تولد و جثه بچت داره
من تا الان که دیگه نزدیک سه ماه میشه دارم صفر میپوشم
گاهی هم یک

من برا فسقلی سایز سه اندازشه .

تصویر

فقط بستگی به وزن بچت داره .😍معلوم‌نیس چطور بشه .😃

من پسرم بیست و پنج روزشه دیگه صفر براش خوب نیست میخام برم لباس سایز یک دودست دیگه براش بگیرم

سوال های مرتبط

مامان جانکم مامان جانکم ۱۱ ماهگی