مامانا کیا ال ارژنین میخورن؟

۳ پاسخ

داداش من میخوره😂💙

به من دکتر داده ولی خواهرم پرستاره گفت نخور حتی اگه ۱درصدهم احتمال بدی خوب نیست بهتره که نخوری توذره بین هم خوندم نوشته بود برای مادران باردار منع مصرف داره مگر اینکه پزشک بگه نمی‌دونم من که خریدم ولی نخوردم

من. ..

سوال های مرتبط

مامان دخترم✨ مامان دخترم✨ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی
مامان آوای مامان🩷 مامان آوای مامان🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آراد🐣🩵 مامان آراد🐣🩵 ۱۱ ماهگی