خانوما که قندتون ۹۸ رعایت میکنید؟دکتر بهتون قرص هم داده؟

۴ پاسخ

من دکتر بهم انسولین داده ولی هنوزم بالاس باید رعایت کنم

من ۹۴
مراقبم تقریبا

من قنددارم فقط انسولین کمکم میکنه

من قندم ۹۲ بود قبل بارداری بخاطر تنبلی تخمدان بهم متفورمین داد الآنم میخورم تازه آزمایش دادم باز ۹۲ بود با وجود قرص دکتر گفت رعایت کن بازم برام آزمایش نوشته باید برم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا💙💙💙 مامان معجزه خدا💙💙💙 ۱۰ ماهگی