من دکتر بهم انسولین داده ولی هنوزم بالاس باید رعایت کنم
من ۹۴
مراقبم تقریبا
من قنددارم فقط انسولین کمکم میکنه
من قندم ۹۲ بود قبل بارداری بخاطر تنبلی تخمدان بهم متفورمین داد الآنم میخورم تازه آزمایش دادم باز ۹۲ بود با وجود قرص دکتر گفت رعایت کن بازم برام آزمایش نوشته باید برم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.