۷ پاسخ

من ۱۱۲ بود متفورمین داد

من صد بودم بارداری قبلیم دارو نداد فقط رژیم و زود زود آزمایش میدادم
نوشابه و کیک و بسکویئت شرکتی و آبمیوه و بستنی و ... ممنوع کرد برام
کلا چیزای شرکتیو حذف باید بکنی

من انسولین میزنم 104بودزیرنظر دکتر غدد قند وتروییدهستم هرماه آزمایش میدم الان اومده پایین شده 80باانسولین نرماله

برا ۹۳ گفته زیاده

باید رژیم غذایی رعایت کنی دارو چرا؟

صدنرمال نیس مگه!؟

برا قند متفورمین میدن

سوال های مرتبط

مامان نبات کوچولو❤️ مامان نبات کوچولو❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری