خانمایی ک پساری دارن،برا اینکه عفونت نگیرید
دکتر بهتون چی داده؟

۴ پاسخ

سلام گلم منم سوال شمارو دارم اما دکترم در دسترس نیست
میشه راهنمایی کنید ک چه دارویی برای اینکه پساری تون عفونت نکنه خوردید ؟ و اینکه ایا عفونت ات برطرف شده؟

لاکتوفم میتونی هرروز تااخر بخوری…اصلا ضرری نداره

من سر دوتا بچه هام هم سرکلاژ بودم هم پساری داشتم..دکتره خودم اصلا دارو نداد…هر سه هفته چک می‌کرد فقط یکبار گفت پشت سرکلاژت رسوب جمع شده یذره،ک بهم پنج تا ازیترو داد…اما خودم در روز دوتا لاکتوفم میخورم و آب فراوان…خداروشکر تاالان عفونتی نداشتم

سفکسیم ده روز
بایوفم تا دوماه

سوال های مرتبط

مامان مرلین مامان مرلین روزهای ابتدایی تولد
مامان سپهر💙👶 مامان سپهر💙👶 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان mehrsana مامان mehrsana هفته بیست‌وپنجم بارداری