۵ پاسخ

من تازه یو هفته است گذاشتم خیلی درد دارم😪

نه شکر خدا مشکلی ندارم بارداری اولمم نداشتم

منم از 26 هفتگی گذاشتم مشکلی هم نداشتم باهاش الحمدلله

من حدودا یه ماه و نیمه گذاشتم نه اصلا اذیت نداره

نه منکه تاحالا مشکلی باهاش ندارم

سوال های مرتبط

مامان هلو🍑 مامان هلو🍑 ۱ ماهگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان الارز مامان الارز ۵ ماهگی