۲ پاسخ

من تو هفته ی ۲۰ با طول سرویکس ۲۵ پساری گذاشتم، هزینه اش هم شده بود کلا ۵ و ۵۰۰،ولی بعد سه هفته رفتم چکاپ جواب نداد، طول سرویکس شد ۱۷،دهانه رحم یک سانت باز شد، که اورژانسی تو هفته ی ۲۳ سرکلاژ کردم

اره سوال منم هس
روی سرویکس چند پساری میزارن؟
پساری برای چ کسایی هس و چرا سرکلاژ نمیکنن بجای پساری

سوال های مرتبط

مامان یه دخترناز مامان یه دخترناز روزهای ابتدایی تولد
مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان نهال مامان نهال ۵ ماهگی