۶ پاسخ

عزیز چجوری فهمیدی باز شده

من فقط موقع معاینه ی قبلش و موقع گذاشتنش اذیت شدم که همش ۵ دقیقه هم نمیشه ولی چون برای خیلی سخت بود دکتر بهم قرص دیازپام داد و ژل لیدوکائین زد به واژنم که شل بشم بتونه کارشو بکنه پساری هم که گذاشت بعدش اصلا حس نکردم انگار هیچی نیست

پساری چیه

سرویکست اومده پایین عزیزم؟

فقط میزاره ی حالت چندشی داره ی درد قابل تحملی داره در حد ۲ دقیقه بی حسی اینا هیچی نداره مثل معاینه

هیچ کدوم نه بی حس ن بیهوش
بعدش تا دو سه روز واژنت سنگین میشه

سوال های مرتبط

مامان دلوین🍓👶 مامان دلوین🍓👶 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان یزدان کوچولو👬 مامان یزدان کوچولو👬 ۱ سالگی
مامان معجزه2 مامان معجزه2 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان یه دخترناز مامان یه دخترناز روزهای ابتدایی تولد
مامان نهال مامان نهال ۵ ماهگی