۴ پاسخ

پساری چیه🙂نمی‌دونم من

هنوز هفته خوبی داری اگه دکترت ریسک پذیر باشه واسه سرکلاژ چرا پساری ..؟؟؟

من تازه گزاشتم ۲۳هفته نه پنج ثانیه طول کشید گزاشتنش راحت بود
معاینه قبل اینکه بزاره می‌کنه برای اندازه پساری اون برام خیلی درد داشت فقط

پساری تو مطب میزارن و اگه طول سرویکس ت کم باشه تو همین هفته های ۲۰ و اینا هم میزارن مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری