پساری چیه🙂نمیدونم من
هنوز هفته خوبی داری اگه دکترت ریسک پذیر باشه واسه سرکلاژ چرا پساری ..؟؟؟
من تازه گزاشتم ۲۳هفته نه پنج ثانیه طول کشید گزاشتنش راحت بود
معاینه قبل اینکه بزاره میکنه برای اندازه پساری اون برام خیلی درد داشت فقط
پساری تو مطب میزارن و اگه طول سرویکس ت کم باشه تو همین هفته های ۲۰ و اینا هم میزارن مشکلی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.