۳ پاسخ

منم جفتم سرراهی هست و رحمم دوشاخ هست
دکتر سرکلاژ برام انجام داد اما باز هم استرس دارم
ان شاالله که خدا کمک همه مامانا باردار کنه این ۹ ماه بسلامتی بگذره 😔🥺

استراحت بار سنگین بلند نکن خمو راست نشو زیاد پله اگه بالا میری خیلی آروم
رابطه هم نداشته باش رحم بزرگ بشه میره بالا نگران نباش

استراحت بارسنگین برندار پله بالاپایین نشو رابطه تا وقتی بهترشدی نداشته باش

سوال های مرتبط