من یک ودویست گرفتم خیلی تاثیرداشت تودردام اصلا شیاف اینام استفاده نکردم
پمپ درد به سرمت وصل میشه یه حد دوز مشخصی داره اینطوری نیست هرچقدر بخوای بتونی ب خودت بزنی . دکمه داره میدن دستت خیلی دردت شدید شد میزنی تو سرمت تزریق میشه. خیلیا گفته بودن با همون شیاف اوکی بودن و دیگه پمپ درد بکارشون نیومده. بستگی به استانه دردت و اینکه بیمارستانت موجود داره یا نه.
معمولا خصوصیا و بعضی نیمه خصوصیا دارن دولتیا فک نکنم.
برای کم کردنه درده خواهرم گرفت چندماه پیش بعد از سزارینش سه یا چهار تومن یه وسیله ایه دکمه داره توش دارو میریزن وقتی درد داری دکمه شو میزنی دارو بعد میده دردت آروم بشه البته بستگی به بیمارستان داره باید ببینی کجا قراره زایمان کنی همونجا بگی میخوای برات بزارن قیمتشم بپرس
پمپ درد برای سزارین استفاده میشه بهت وصل میشه که خودت استفاده میکنی درد نداشته باشی
ترکیبی از چندتا مسکنه که کمک میکنه اذیت نشی خودش ی تومن هزینش بود،یک ونیمم بیمارستان بخاطر وصل کردنش گرفت درکلمن راضی بودم از انتخابم
برا منم سواله🤷🏻♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.