۳ پاسخ

من ناخن خودمو ژلیش میکنم ولی کوتاه چون یه بار نزدیک بود ناخنم بره تو چش بچه😁

ن بابا ناخن های خودم بلند کرده بودم داشتم پوشک عوض میکردم ب کمرش خورد اینقدر گریه کرد ک نگو منم عصبانی شدم از ته زدم

من کاشت دارم ولی کوتامه مشکلی ندارم راحتم

سوال های مرتبط

مامان 💓🌛🌸انس مامان 💓🌛🌸انس ۱ ماهگی