۳ پاسخ

مکسی کوزی
هنوز استفاده نکردم
بچم تو کریر میذارم فعلا
ولی کریر و کالسکه که همین مارک بوده عالیه

من مارک پاپا پایا گرفتم سه حالته ولی هنوز استفاده نکردم، اگر خواستید بگیرید به نظرم مدلی بگیرید که کامل می تونه بچه بخوابه
برای من این مورد نداره

من برای خواهر زادم خریده بودم دلیجان مارک خاصی نیست ولی از ۱سالگی استفاده میکنه الانم ۵سالگش راضین

سوال های مرتبط