۳ پاسخ

وای چقد بد گرید چنده؟همسرم اینجوری بود عمل کرد هنوز بچه دار نشودیم

بله باعث ناباروری میشه ولی بستگی داره چ حدی باشه مثلا گرید ۱ با دارو رفع میشه ولی گرید ۲. ۳. ۴. باید عمل شه

اره اگه خفیف باشه دارو وگرنه باید عمل شه

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو قصد بارداری
مامان الین ❤️ مامان الین ❤️ هفته سی‌وهفتم بارداری
هاریکا💕یاالله هاریکا💕یاالله قصد بارداری