خانم ها واریکوسل چیست ؟سونو همسرمه

۲ پاسخ

یک رگ تو بیضه گرفته شوهرم خفیف بود مهم نبود

واریکوسل یعنی گشاد و پیچ‌خورده شدن سیاهرگ‌های بیضه (معمولاً در سمت چپ).

به زبان ساده: درست مثل واریس پا، ولی در رگ‌های اطراف بیضه اتفاق می‌افتد.

سوال های مرتبط

منتظرمعجزه🌻🌱 منتظرمعجزه🌻🌱 قصد بارداری