واریکوسل چیست آیا باعث ناباروری میشه

۴ پاسخ

اره گلم اکه شدید باشه باید عمل شه ولی اگه خفیف باشه یعنی گریدش پایین باشه با قرص رفع میشه مال داداش من گرید ۴ بود عمل شد

واریکوسل همون واریسه...ولی توی بیضه ها
و چون باعث بالارفتن دمای بیضه ها میشه باروری رو مختل میکنه

اگر شدید باشه آره ولی نه ناباروری دائمی می‌ره عمل می‌کنه و بعدش خوب میشه ولی اگر کم باشه با قرص هم میشه رفع کرد

اره.

سوال های مرتبط

مامان الین ❤️ مامان الین ❤️ هفته سی‌وهفتم بارداری