اره گلم اکه شدید باشه باید عمل شه ولی اگه خفیف باشه یعنی گریدش پایین باشه با قرص رفع میشه مال داداش من گرید ۴ بود عمل شد
واریکوسل همون واریسه...ولی توی بیضه ها
و چون باعث بالارفتن دمای بیضه ها میشه باروری رو مختل میکنه
اگر شدید باشه آره ولی نه ناباروری دائمی میره عمل میکنه و بعدش خوب میشه ولی اگر کم باشه با قرص هم میشه رفع کرد
اره.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.