سلام خانوما
ببخشید علام واریکوسل چیست

۴ پاسخ

هیچی علائم نداده تو آزمایش و سونو مشخص میشه

هیچی اصن بعضیا علامتی ندارند نه درد ن هیچی هیدروسل درد داره واریکوسل درد نداره و اینکه توی سنوگرافی هم ایستاده مشخص میشه نشسته اگه سنو کنن دیده نمیشه

درد بیصه تو سونو ام مشخص میشه

درد بیضه

سوال های مرتبط

ابرا ابرا قصد بارداری
مامان جوجو مامان جوجو قصد بارداری