خانوما ازادسازی رو چندم سیکل زدید؟؟؟؟

نینی پوشک بارداری بارداری

۴ پاسخ

ماه پیش روز ۱۳ این ماه ۱۸

قبلا روز ۱۳ ولی ایندفعه ۱۴ زدم

من همیشه روز ۱۳ میزدم این ماه روز ۱۵ زدم

من روز ۱۳ یا ۱۲ میزدم

سوال های مرتبط

مامان ناناسی مامان ناناسی هفته شانزدهم بارداری
مامان هانیه🩷تودلی💙 مامان هانیه🩷تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری