۱۲ پاسخ

این خیلی از پدیابست بهتره

من پدیا میدم اما دیگه اگه گرون شه که صد در صد میشه فک نکنم وسعمون برسه بخرم

من اینو میدم خیلی خیلی از پدیا بست بهتره
اون چرب و غلیط اکثر بچه ها دوست ندارنش

منم اینو میدم

همین میدم

این خیلی خوبه

خوبه من میدم

عالیه

هر دو جز بهترینها هستن

من همین میدم

اره من اینو می دادم امروز نداشت پدیا بست گرفتم اونم خوبه اینم خوبه

اره خوبه من همینو میدم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان ִֶָ⋆فندقچه💓 مامان ִֶָ⋆فندقچه💓 ۱۷ ماهگی