۱۲ پاسخ

اصلا دکتر خوبی نیست من بچه م آلرژی به پروتئین گاوی داشت صورتش جوش میزد گفت طبیعیه هرروزم بیشتر از روز دیگه میشد بردمش یه دکتر دیگه گفت آلرژی داره شیرخشک رو عوض کرد صورتش کامل خوب شد

من تو تهران پسرمو میبرم پیش وقار گنجوی چنگیزی
دکتر خیلی خوبیه

تهرانی عزیزم؟
کدوم سمتی؟

من داشتم یکم دیر جواب میده ولی خیلی خوبه

اگه تهرانی ببر پیش دکتر علی ناصح درمانگاه ولنجک خیلی خیلی دکتر خوبیه

یه دکتر خوب سمت تهرانپارس میشناسم
ولی اسمشو یادم رفته
اگر خواستین رپلای بزنین
واستون پیداش کنم

من حضوری میرفتم مطبش
توی حضوری هم چون سرش شلوغ بود درست نمیتونست وقت بزاره 😂

این دکترای اینستا فقط اسم در کردن

من یکبار میخواستم ویزیت انلاین بشم
توضیح داد که هرسئوالی داری تو زمان معین باید بپرسی .خارج از موضوع نپرس .عکس و تصویزی هزینش جداست .
و اینکه معلوم نیست کی جواب بده . سئوالات و زمان هم محدوده
منم کلا بیخیالش شدم.حس کردم خیلی پولکیه

سئوال منم هست

وایی اینو ولش کن تواینستا دیدم همش بچه هارا میتابوند میچرخوند میخندید🙄

این همون دکترست ک مغز بچرو میاره تو حلقش؟

سوال های مرتبط