من با سروگل شهریور تو بیمارستان پیوند اعضا سزارین داشتم خیلی راضی بودم دستش خیلی سبک هست خیلی تمیز بخیه واسم زد
بچه که به دنیا میاد میبرن تو بخش پیش همراه تا از ریکاوری در بیایی
تعویض زیر انداز هم وقتی بهت میگن از تخت بیا پایین پاشو راه برو میان تعویض میکنن
مطبش کجا هس منم دوس دارم برم پیش خودش... حوصله نوبت گرفتن تو بیمارستان ندارم خسته میشم زود
من✋️ خوب بود
سلام عزیزم خوبی میگم منم زیر نظر سروگل شهریور هستم بیمارستان شیراز مگه توی بیمارستان شیراز هم سزریان اختیاری انجام میده ؟ فکر نکنم ها میگه باید بیای بیمارستان خصوصی حتما
من بیمارستان شیراز سز کردم خوب بود الانم میخوام همونجا ثبت نام کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.