۶ پاسخ

انقباضه بچه نیست بروبیمارستان ان اس تی بده

برو ی ان اس تی بده احتمالا انقباض داری

شکمت گرم کن بهتر نشدی برو بیمارستان چک بشی

انقباض کاذب منم دارم یه مدته

برو nst بده اگر انقباض باشه نشون میده

فکر کنم انقباض باشه
یه سر زایشگاه برید برای nst

سوال های مرتبط