کف پاها پسرم همیشع خیسه عرق چرا کسی میدونه؟

۵ پاسخ

من هفته پیش دکتر بودم پرسیدم دستاش و پاهاش سرده عرق سرد انگاری میکنه
گفت طبیعیه
بعلاوه سر داغ/اب دهن زیاد/دست کردن توی دهن فراوان و دست و پای سرد و یخ ویژگی این سن شون هست و طبیعیه

طبیعیه همه بچه ها اینجورین

یعنی کم کاری هست پسرمن هم کف پاهاش عرق میکنه

کم کاذی تیروعید رو‌چک‌کن

گرمش نیست؟
کم کاری تیروئید نداره؟

سوال های مرتبط

مامان 👁آهوی مامان👁 مامان 👁آهوی مامان👁 ۱ سالگی