من هفته پیش دکتر بودم پرسیدم دستاش و پاهاش سرده عرق سرد انگاری میکنه
گفت طبیعیه
بعلاوه سر داغ/اب دهن زیاد/دست کردن توی دهن فراوان و دست و پای سرد و یخ ویژگی این سن شون هست و طبیعیه
طبیعیه همه بچه ها اینجورین
یعنی کم کاری هست پسرمن هم کف پاهاش عرق میکنه
کم کاذی تیروعید روچککن
گرمش نیست؟
کم کاری تیروئید نداره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.