۸ پاسخ

فک کنم غیرطبیعی باشه

اره عزیزم تا دوهفته مراعات کن
منم دوروزه پر کردم

اره ب عصب نزدیک بوده

اگه عصب کشی نکردی درد میگیره یعنی به عصب رسیده

فکر نکنم طبیعی باشه ها

چقد گرون
شهر ما سه سه و نیمه

اره طبیعیه

بله. چقد گرفت عصب کشی هم کردی

سوال های مرتبط