میان وعده رو من سخت نمیگیرم بیشتر اوقات بچه ها میوه میخورن خیلی دوست دارن
بعضی اوقات اسموتی میوه ای درست میکنم
شیرموز
شیربادام
اینا
بسکوییت مادر ۲تا
موز نصفه
خرما میزارمتو اب داغ پوستش کنده شه
شیر پاستوریزه ۳.۴تا قاشق غذا خوری
گردو رنده میکنم
همه رو قاطی میکنم
میدم میانوعده بخوره
خوشمزه هس
من هربار درست میکنم فک میکنم مثل بقیع نمیشه😥
تواین یه سال یعنی فرنی نپختی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.