۵ پاسخ

کاچی
شیرموز
تخم مرغ
خرما و ارده
عدسی
سوپ
اش

کاچی میدم گاهی

طرز تهیه فرنی رو میشه بهم بگین

من بیشتر میوه و شیر پاستوریزه میدم مثلاً موز و سیب و کیوی

منم همینو میدم خیلی هم کم میخوره

سوال های مرتبط