من تهرانی نیستم. ولی اینستا میدیدم. عبدل آباد تبلیغ میذاره
۳ راه ولیعصر پاساژ سیسمونی
عبدل اباد عالی بود
آقا بزرگ رفتمنصف جنساش بنجل بود
آقا بزرگ.من هفته میش رفتم خرید.بنظرم خیلی خوب بود
خیابون بهار خارجیه اکثرا و قینتا خوب بالاتر ولی جنسا عالین ،اقا بزرگ دوستم رفته میگفت خوبه نسبت به قیمت ولی من خودم خیابون بهار و پاساژ لباس بچگونه تو جمهوری اکثرا میرم ،اونجام خیلی چیزای قشنگی داره جنساشم خوبه
من بهار رفتم جنس های عبدل اباد و دوست نداشتم
اگه قیمت برات مهم نیس برو بهار، خودم تهرانی نیستم ولی برای بچه اولم تا قبل جنگ همه رو از بهار میگرفتم، کیفیتش خیلی خوبه
خیابان بهار اگر خیلی شیک میخوای🙂
آقا بزرگ
عبدل آباد 😂
اینجا عزیزم
من خودم هنوز نرفتم اما سیسمونی آقا بزرگ میگن قیمتاش مناسبه و همه چی داره
ولی فکر میکنم ساختمان بهار هم چیزای قشنگی داشته باشه برای سیسمونی و بچه ها چیزای قشنگی داشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.