سلام مادرها برای بچه ۷ روزه که گرمی داره چکار کنم

۳ پاسخ

خودت یه گیاهی هست به اسم اِسفرزه آب رو آتیشه بخور بهش شیر بده گرمیش کشیده میشه

کاسنی هم بخور خودت هم بزن به بدن بچه
لباس ازاد تنش کن خونه رو گرم نگه ندار
و اصلا لباس زیاد رنگ تنش نکن

کاسنی بزن ب بدنش

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین وسپهر مامان امیرحسین وسپهر ۱۰ ماهگی
مامان .... مامان .... روزهای ابتدایی تولد