پوشک
شیرخشک
شیرمادر
خانوما تاپیکمو جواب بدین لطفا ❤️

تصویر
۹ پاسخ

تو ایران مگه چیزی ک رفت بالا میاد پایین
برو ی چیزی باهاش بخر، حتی شده طلای کوچولو

فک نکنم دیگه از ۱۷پاییین بیاد

بدون اجرت بخرید خوبه ، پس انداز میشه برات

عزیزم میتونی باهاش پارسیان بخری
یا یه انگشتر سبک
شاید توافق بشه از اینم پایین تر میاد
فعلا نمیشه قطعی گفت بخر یا نخر
من خودم خریدم اومده پایین ناراحتم الآن 😅

از۱۷ پایینتر فک نکنم بیاد الانا بنطرم خوبه براخرید

اره بخر حتما

دوروزه که اومد پایین
ولی الان بخر که پایینتر که نمیاد
اره همون پول هرج بیخود میشه تمام
حداقل طلا بخری داریش و پسندانداز میشه

دوگرم میشه

طلا میره بالااااا

سوال های مرتبط

مامان شاهان💙👼🏻 مامان شاهان💙👼🏻 ۲ سالگی
مامان پسته پسر مامان پسته پسر ۱ سالگی