لطفا اگ میدونین جواب بدین
#پوشک#شیرخشک

تصویر
۹ پاسخ

الان تو ارایشگاها هم اینو نمیتونن درارن چه برسه تو خونه😂

این رنگ چند مرحله دکلره باید انجام بدی خودت نمیتونی

نه تو خونه اصلا نمیتونی

قطعا نمیتونی

این که فقط باید دکلره کنی

ارایشگاه معلوم نیست اینودربیاره چ برسه خونه.نابود میکنی موهاتو اصلاریسک نکن توخونه

با دکلره میتونی ولی ریسکش بالاس چون اگه ندونی ممکنه موهات آسیب ببینه یا کلا موهات بریزه ولی اگ قبلا تجربه داری و موهات رو مبشناسی میتونی انجام بدی میتونی قبلش یه قسمت تست بگیری مثلا دکلره آبی رو با اکسیدان قاطی کنی بذاری ببینی بعد بیست دیقه جواب میده و به پایه نه میرسه یانه

هیچوقت نمیتونی

این دکلره داره سخته داخل خونه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا ۱ سالگی
مامان شاهان💙👼🏻 مامان شاهان💙👼🏻 ۲ سالگی