۹ پاسخ

خرما شیره انگور

حریره بادوم اگه خرما و موز و میوه و این چیزا بزنی که دیگه اسمش حریره بادوم نیس..
حریره بادوم یعنی آرد برنج و شیره ی بادام و عسل یا شکر (که حالا ما چون به بچه عسل نمیدیم نبات میزنیم)..
خرما و چیزای دیگه من درآوردی میشه.

من یکم شیره انگور میریزم

خرما موز سیب

قند طبیعی بزن نبات و شکر قند مصنوعی هستن و ضرردارن

یاخرما

موز میزنم یا سیب درختی پخته

خرما میریزم من هم مقویه هم خوش طعم میشه الان دیگه هم خرما میریزم هم موز

من حریره و جو دو سر پرک فوری و کره و خرما و موز باهم میدم

سوال های مرتبط

مامان ❣️محمد رضا ❣️ مامان ❣️محمد رضا ❣️ ۴ ماهگی
مامان قند👶🏻🩵 مامان قند👶🏻🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پارسا مامان پارسا ۱۳ ماهگی