میگن شاید بچه از یک مایی بیبی های حساس هست برای همین نگیری بهتر هست
سایز یک گرفتم سری بعد سایز دو میگیرم شنیدم زود سایز عوض میکنن
برا دخترم سایز صفر گرفتنم بدرد نخورد همون ی بسته هم کامل استفاده نشد یک گرفتیم دیگه
بسلامتی پوشکش کنی انشاالله ای کاش دیگه نگیر ی شاید ب پاش نیاد
من سایز صفر خریدم
ای جان منم میخوام بگیرم چه سایزی بگیرم به نظرت ؟
خرید مای بی بی تون پایدار 😅🤭😁😂😂😂😂
از الان گرفتی تاریخش نمیگذره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.