سونوگرافی سه بعدی رو چند هفتگی باید بریم

۲ پاسخ

من ۳۰هفته رفتم خیلیم قشنگ و خوب بود همین الان برو

من ۲۹ هفتگی رفتم ولی نشد ،دستاش همش رو صورتش بود کلا نگرفتم

سوال های مرتبط

مامان مامانِ نیهاد مامان مامانِ نیهاد ۲ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آروین
آوا مامان آروین آوا ۹ ماهگی