رب روژین خیلی خوبه من همیشه استفاده میکنم
مهرام و رژین خیلی خوبن
بخصوص مهرام
رعنا
تبرک.
مکنزی
چین چین خوبه
همدانیان هم خوبه
ورامین دارم فوق العاده است رنگ و غلظتش
چین چین
مررررسی از همگی💗💗💗
همدانیان عااالیه
چین چین
طبیعت
تبرک
مهرام
رعنا
فامیلا
اینا خوبن
فقط روژین
روژین عالیه
بهشد بهترینه
روژین
فامیلا یا همدانیان
تبرکت و اصالت اصلا مرغ و ابگوشت و قیمه چنان خوش رنگ میکنن که نگو
سرخ ابی
روژین
رعنا طعمش خوبه چین چین رنگش خوبه
خواهر شوهرم میگه طبیعت خیلی خوبه ولی خودمون رب میجوشونیم هم طعم هم رنگ خیلی خوبی داره
سینز
مهرام
تبرک
بخشی
چین چین
اصالت
من فقط زشک و چین چین استفاده میکنم
مارک های دیگ هم استفاده کردم ولی فقط زشک و چین چین خوب بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.